Mobilgrease XHP 005, 220, 221, 222, 223, 222
Mobilgrease XHP 005, 220, 221, 222, 223, 222 Special smary do pracy w ciężkich warunkach eksploatacyjnych.
Smary serii Mobilgrease XHP™ 220 są smarami zagęszczonymi kompleksem litowym, o wydłużonym działaniu. Mają szereg zastosowań i przeznaczone są do pracy w ciężkich warunkach eksploatacyjnych.
Zastosowanie:
Smary Mobilgrease XHP 220 mogą być stosowane w:
- przemyśle, branży samochodowej, budowlanej i morskiej
- ich niebieska barwa umożliwia łatwą weryfikację aplikacji smaru.
Smary Mobilgrease XHP 005 i Mobilgrease XHP 220
- to smary o bardziej miękkiej konsystencji, nadające się do pracy w wysokich temperaturach
- zalecane do użytku przez ExxonMobil w centralnych systemach smarowania, do smarowania przekładni i tam, gdzie istotna jest dobra pompowalność w ekstremalnie niskich temperaturach.
Mobilgrease XHP 221
- jest zalecany przez ExxonMobil do stosowania w aplikacjach przemysłowych i morskich
- do smarowania elementów podwozia i maszyn rolniczych
- produkt ten doskonale spisuje się w niskich temperaturach.
Mobilgrease XHP 222
- jest zalecany przez ExxonMobil do stosowania w aplikacjach przemysłowych i morskich
- do smarowania elementów podwozia i maszyn rolniczych
- ze względu na swoją dobrą przyczepność smar ten pozostaje dłużej na smarowanej powierzchni.
Mobilgrease XHP 222 Special
- jest zalecany przez ExxonMobil do aplikacji, gdzie wymagane są dobre właściwości wysokotemperaturowe i odporność na wycieki
- jest on zalecany szczególnie do smarowania łożysk kół samochodów ciężarowych, pracujących w ciężkich warunkach oraz łożysk tocznych narażonych na wstrząsy i wibracji
- również w warunkach, gdzie przy wyższych prędkościach wymagany jest smar o wyższej konsystencji.
Mobilgrease XHP 223
- z dodatkiem 0,75% dwusiarczku molibdenu, jest smarem koloru szarego
- zalecany przez ExxonMobil do stosowania w umiarkowanie obciążonych aplikacjach przemysłowych, do smarowania elementów podwozia i w sprzęcie rolniczym
- znajduje on też zastosowanie w:
– sworzniach zaczepowych, przegubach uniwersalnych, obrotnicach siodłowych i w siłownikach łyżek.
Zalety zastosowania:
- doskonała przyczepność i spoistość
- wysoka temperatura kroplenia
- doskonała odporność na utlenianie
- odporność na rdzę, korozję i wodę
- ochrona przeciwzużyciowa
- zdolność przenoszenia dużych obciążeń.