Mobilith SHC 100, 220, 460, 007, 1000 Special, 1500
Mobilith SHC 100, 220, 460, 007, 1000 Special, 1500 smary syntetyczne.
Seria syntetycznych smarów Mobilith SHC™ obejmuje produkty o wyjątkowym działaniu
zaprojektowane dla szerokiej gamy zastosowań w ekstremalnych temperaturach.
Smary te łączą w sobie unikalne cechy syntetycznych olejów bazowych z właściwościami wysokiej jakości kompleksowego litowego zagęszczacza.
Zastosowanie:
Mobilith SHC 100
- smar przeciwzużyciowy do pracy pod wysokim obciążeniem, zalecany do zastosowań w wysokoobrotowych silnikach, takich jak silniki elektryczne, gdzie wymagane jest zmniejszone tarcie, niskie zużycie i dłuższa żywotność
- jest to smar klasy NLGI 2/ISO VG 100 z syntetycznym olejem bazowym.
Mobilith SHC 220
- smar uniwersalny typu EP zalecany do wymagających zastosowań motoryzacyjnych i przemysłowych
- oparty na syntetycznym oleju bazowym ISO VG 220.
Mobilith SHC 460
- jest smarem klasy NLGI 1.5 z olejem bazowym syntetycznym ISO VG 460, stosowanym przy wysokich obciążeniach, zalecanym do ciężkich zastosowań przemysłowych
- zapewnia on wyśmienitą ochronę łożysk dla dużych obciążeń przy prędkościach od niskich do średnich, gdzie odporność na wodę jest czynnikiem krytycznym.
Mobilith SHC 007
- jest smarem klasy NLGI 00/ISO VG 460 z syntetycznym olejem bazowym
- jego zalecana temperatura pracy od -50° C do 180 °C z odpowiednimi dosmarowywaniami.
Mobilith SHC 1000 Special
- smar klasy NLGI 2 opartym na syntetycznym oleju bazowym ISO VG 100,0 wzbogacony dodatkami smarów stałych: 11% grafitu i 1% disiarczku molibdenu
- zapewnia maksymalną ochronę elementów ślizgowych i tocznych łożysk pracujących w granicznych warunkach smarowania
- smar został zaprojektowany, aby wydłużyć żywotność łożysk w warunkach wyjątkowo małych prędkości i wysokich temperatur.
Mobilith SHC 1500
- smar klasy NLGI 1,5/ISO VG 1500, oparty na syntetycznym oleju bazowym
- zalecany jest do stosowania w łożyskach z elementami ślizgowymi i tocznymi pracującymi przy wyjątkowo niskich prędkościach, dużych obciążeniach i w wysokich temperaturach.
Zalety zastosowania:
- wydłużona żywotność smaru
- zwiększona ochrona i żywotność łożysk
- praca w szerokim zakresie temperatur
- możliwość zwiększania intensywności pracy, wydajności mechanicznej oraz oszczędności energii
- odporność na wysokie temperatury
- odporność na utlenianie.