Mobiltac 275 NC, 325 NC, 375 NC
Mobiltac 275 NC, 325 NC, 375 NC oleje przekładniowe.
Oleje Mobiltac 375 NC, 325 NC i 275 NC to wysokowydajne, bezołowiowe oleje zawierające rozpuszczalnik o wysokiej lepkości do przekładni otwartych. Do stosowania w wielu rodzajach przekładni otwartych i sprzęcie górniczym. Zawierają nie chlorowany lotny rozpuszczalnik, który zapewnia płynność w trakcie eksploatacji, nawet przy niskich temperaturach.
Zastosowania:
- Mobiltac 375 NC, 325 NC i 275C są przeznaczone do stosowania w wielu rodzajach przekładni otwartych i sprzęcie górniczym
- Mobiltac 375 NC, zawierający olej bazowy o wysokiej lepkości, zalecany jest do smarowania wysoko obciążonych przekładni otwartych, w tym przekładni pracujących w wysokich temperaturach, jak np.:
– koła koronowe w piecach do wypalania klinkieru cementowego
– duże przekładnie w zakładach przetwarzających rudy - Mobiltac 325 NC zalecany jest dla tych samych zastosowań, co Mobiltac 375 NC. Zawiera więcej rozcieńczalnika i ma mniejszą lepkość, dlatego łatwiej się go aplikuje w niższych temperaturach
- Mobiltac 275 NC służy jako środek smarny do łopat górniczych, żurawi lino-włókowych i podobnego sprzętu, a także do przekładni otwartych, mechanizmów zębatkowych, przekładni wahadłowych, wysięgników i drążków
Zalety zastosowania:
- oleje te zawierają niechlorowany lotny rozpuszczalnik, który zapewnia płynność w trakcie eksploatacji, nawet przy niskich temperaturach
- są odporne na „zrzucanie”, dzięki czemu tworzą odporny na zużycie, lepki, wytrzymały film, który zachowuje właściwości smarujące w warunkach granicznych
- po zastosowaniu rozcieńczalnik wyparowuje, a smary przybierają elastyczną, przyczepną, mocną konsystencję, która utrzymuje się przez cały okres eksploatacyjny tych smarów
- Mobiltac 275 NC zawiera także dodatek uszlachetniający EP/przeciwzużyciowy/zapewniający dodatkową ochronę sprzętu
- Mobiltac 375 NC, 325 NC i 275NC nie twardnieją i nie łuszczą się w niskich temperaturach
- nie tworzą twardej warstwy przy nasadach zębów kół zębatych. Kapanie i “zrzucanie” jest minimalne, a smary łatwo się usuwa za pomocą szmaty zamoczonej w rozpuszczalniku
- smary zapewniają ochronę przed deszczem, śniegiem i wymywaniem woda przemysłową. Ich temperatury zapłonu minimalizują ryzyko pożaru.