Kluber Isoflex NBU 15
Kluber Isoflex NBU 15 smar do łożysk wrzecionowych.
Klüber Isoflex NBU 15 to smar do stosowania przy wysokich prędkościach obrotowych smarowanych elementów.
- wykazuje znakomitą zdolność przenoszenia obciążeń
- zachowuje swoje właściwości przy dużych siłach nacisku występujących między smarowanymi elementami
- w skład smaru wchodzi: oleju estrowy, syntetyczny olej na bazie węglowodorów, olej mineralny oraz kompleksowe mydło barowe.
- do smarowania łożysk wrzecionowych oraz wysokoobrotowych łożysk ślizgowych, np. w obrabiarkach i maszynach włókienniczych
- wrzeciona gwintowane, śruby kulkowe pracujące pod dużymi obciążeniami, łożyska części biegowych i podwoziowych
- jako smar długotrwały w łożyskach dźwignic linomostowych oraz w konstrukcjach mechaniki precyzyjnej
- do smarowania powierzchni bocznych zębów w precyzyjnych przekładniach zębatych (np. przekładniach stożkowych frezarek i w elektromechanicznych napędach zaworów).
Zalety zastosowania Kluber Isoflex NBU 15:
- Kluber Isoflex NBU 15 jest jednym z najbardziej znanych smarów do łożysk wrzecionowych i ślizgowych
- jakość smaru odpowiada jego cenie
- doskonała odporność na działanie wody i innych mediów
- smar posiada również znakomite właściwości antykorozyjne, dzięki specjalnym dodatkom chroniącym łożyska przed przedwczesnym zużyciem i uszkodzeniami, co do minimum zmniejsza koszty napraw.
Zakres temperatur: -40°C do +130°C.
Dostępne opakowania:
puszka 1kg
kartusz 400g